Anmälningar 2008 Har du bytt klass inför 2008. Första gången du anmäler till tävling måste du på KlubbenOnLine ändra klass. Efter att du ändrat klass kryssa i rutan under, där det står ”använd som standarklass”. Behöver du hjälp kontakta Bosse Månsson Av: Bo Månsson